Artikelen 1 - 7 van 7 in de rubriek ZakelijkZakelijk
Communiceren doen we allemaal, op heel veel verschillende manieren. Meestal bewust, soms onbewust. Communiceren doen we schriftelijk, mondeling, telefonisch of per e-mail. Soms communiceren we ook zon…
Management, 28-07-2011
De keuze aan communicatiemiddelen die je als (non-profit) organisatie in kunt zetten om een bepaald doel te bereiken is enorm. Middelen die gebruikt worden om de organisatie of haar activiteiten te pr…
Marketing, 28-07-2011
Een eigen bedrijf starten, een fusie tussen twee organisaties, een ander imago nastreven. Allemaal redenen om een nieuwe huisstijl te overwegen. En natuurlijk starten we dan meteen met het bedenken va…
Management, 30-07-2011
Kleine non-profit organisaties die zich inzetten voor het welzijn van mensen of dieren of voor een verbetering van het milieu of de natuur hebben het financieel vaak niet makkelijk. De inkomsten zijn…
Management, 21-08-2011
De enorme variëteit aan communicatiemiddelen en –manieren maakt het, vooral in grotere organisaties, voor medewerkers niet eenvoudig om altijd het juiste product te kiezen en de juiste (huisstijl)rege…
Management, 31-07-2011
Goed communiceren met externe doelgroepen is voor organisaties al heel lang een ingeburgerd principe en constant streven. Tegenwoordig zien we ook de communicatie met de eigen medewerkers steeds hoger…
Management, 06-08-2011
Een website kan veel toegevoegde waarde hebben voor een bedrijf of organisatie. Dat is al lang geen nieuws meer. Ook de interne variant, intranet, is echter enorm in opkomst. Steeds meer bedrijven rea…
Management, 09-08-2011